Soittokunta

Soittokunta ja Música

Tampereen Työväenyhdistyksen soittokunta on perinteikäs tamperelainen puhallinorkesteri, joka on perustettu jo vuonna 1887.  Soittokunta toimii nykyään itsenäisenä yhdistyksenä.

Soittokunta on harrastajasoittajista koostuva täysimittainen puhallinorkesteri ja lisäksi kokoonpanoon kuuluu seitsikko. Soittokunta esittää monipuolista ohjelmistoa laidasta laitaan: perinteistä ja uudempaa puhallinmusiikkia, viihdemusiikia ja vaikkapa tanssimusiikkia. Soittokunta järjestää vuosittain omia konsertteja ja orkesteri on myös mahdollista tilata keikalle vaikka syntymäpäiväjuhliin.

Soittajisto koostuu monen ikäisistä soittajista.  Säännöllisten harjoitusten lisäksi soittajat pääsevät esiintymään vuosittain soittokunnan omissa konserteissa sekä muilla keikoilla, mm. itsenäisyyspäivänä Tampereen Keskustorilla. Soittokunta ei maksa soittajilleen erityistä korvausta keikoista, mutta ei myöskään peri mitään maksuja harjoituksista tai soittoasuista yms.

Soittokunta harjoittelee Työväentalolla, Hämeenpuisto 28.

Lisätietoja Soittokunnan kotisivuilta .

Música

Soittokunnan nuoriso-orkesteri Músican toiminta on tarkoitettu aloitteleville soittajille. Nuorimmat soittajat ovat seitsemänvuotiaita. Mukana on myös aikuisia soittajia.

Yhteisten, säännöllisten harjoitusten lisäksi on mahdollista saada myös yksilöllistä harjoitusta. Kysy lisää Músican kapellimestarilta Denise Wardilta puh. 050 5230832 tai den_f_wardhotmail.com

Música harjoitteleeTyöväentalolla Hämeenpuisto 28.